? ??????????????Music Falls off the Page? ????? ?? ???Rating: 4.1 (27 Ratings)??4063 Grabs Today. 30471 To
tal Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????BoomBox? ????? ?? ???Rating: 4.5 (22 Ratings)??3108 Grabs Today. 22160 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

i love you

i love you

Wednesday, March 17, 2010

05 march 2010 !

pada tanggal ini . .
saya selaku pemilik blog ini . .
merasmi kan burfday saya yang ke-15 !
tepat pukol 12 tghmalam saya telah dipanggil oleh amira ngan ain untuk pergi ke perjumpaan batch . . *x gne punya kawan aq tido pon nak kaco ! ! tpi dsbbkan takot ngan penghuluwati . . saya pergi gak . . mula tu pegi dorm wani sbb nak tmn mira pnggl dorg yg laen . . tapi saya telah ditipu idup2 . . mira mngajak saya pegi toilet gf plak . . tpi dsbb kn mls bertanye saya pegi gak . . dan akhir nya telah dsmbh ngan campuran air kolam kura2, nestum, milo ,maggie serta yang seangkatan dgn nya . . okey ! ! bau nya memang mengasyik kan tpi saya lgi bersyukur sbb bai kena 17 biji telor ! ! bai pon harum gak pd 7 march . . okey sambong balek . . da tido pe smue . . pagi s0k bangon seprti biasa iaitu pd 6.3o pagi dan dilalui dgn aktiviti harian . . pegi class da kne wish . . dan kate 'patot larh intan menari je hri ney. . rpe nya burf day princess ! ' mula tu mmng la nk mara tpi intan tabah kan hati sbb hri bersejarah ! ! da kne wish ngan klass mate ngan cikgu jep n the others . . puas la mulot ney mengucapkan thanks ! !

agenda pada malam hari di teroskan pula . . iaitu majlis sambutan hari jadi . . yang diadakan di kantin sekolah menengah sains selangor pada jam 9.3o malam. . lagu yang dinyanyi kan adalah . . hepi burfday , upah susu , n allah selamatkan kamu . . hepi hri 2 sbb x d kaco oleh 3 bujang lapok ! ! dan d sbb kan malis itu dwet saya telah habis sebanyak rm 250.oo tpi x cmpor ngan kek yg abah beli secret recepi 2 . .

ape2 pon saya sayang eminent walaup0n kadang-kala tidak sehati sejiwa . .





*thanks to syaza too for the wish . . hope u could be there next year ! !
*kepada yang x dapat kek hari tu tahon depan ade lagi. .

0 comments: